Tuesday, February 3, 2015

AQUARA ESSENCE SPRAY!



Slalu tengok cite Korea, perasan tak yang dorang spray2 muka dorang?
tu la mist / spray untuk kekalkan kelembapan wajah. chewahh!
Dah lama mencari2 mist/ spray untuk muka?
Jangan pening-pening dah, ni dia.. Aquara Essence Spray!


Ianya semburan mineral dengan campuran mineral kompleks dan ekstrak bunga lili.
Membantu menyeimbangkan kulit, mengurangkan kesan dedahan kulit anda 
pada pencemaran sekeliling dan sinaran UV. 
Ia memberikan kelembutan dan kebersihan pada kulit 
serta menambahkan kelembapan supaya anda terasa segar dan bersih sepanjang hari! 
wah,bestnya!
Boleh spray sebelum make-up atau pun bila2 masa yg kita rasa nk, spray je! ;P

Harga kawan2 hanya la RM 25 inc poslaju 
(pos semenanjung ni, Borneo lain ye posnya)
Nak order laju2 whatsapp  013-9562695 ,Fiqah Lee


No comments:

Post a Comment

Say something... ^_^