Tuesday, March 20, 2012

First of all,hello!~ thanks for dropping by at my blog.
and to some of new friends, Hello to u guys too! :D
Lots of draft posts been piled up,
however I'm sorry for not updating~
I will soon,when my internet gets better..It's sucks right now :(

p/s: Kak Jaja (aka miss littlenailofar), masih ingtkah brg yg dikirim, erm,camane ni? email me nt yer! ;)

4 comments:

  1. fiqah, akak br perasaan ada msj ni. hrtu baca mcm takda. hehe...

    fiqah bkn dah balik sini ke? ke ada kt korea lg nih?

    ReplyDelete
  2. haha,akhirnya bersahut jgk.. ish,wajib lah dah balik Malaysia. Akak kirim set sudu & chopstick je kan aritu?

    ReplyDelete
  3. a'ah. yg itu je. hehe...ada kah?

    ingtkn kt sana lg. br nk mntk tambah beli tumbler shinhwa. haha... lawak je...

    nnti fiqah gtau akk brapa eh sume..

    ReplyDelete
  4. wajib la ada,sbb dh di kirim,tp xsure brapa set ek? jgn ckp sedozen sudah laa. >_<'

    alaa,akak mmg terlmbt d cni. kalo pesan awl2 aritu,konfem2 boleh beli,sbb wktu g konsert BB tu, poster2 promo konsert Shinhwa dah naek daa. merchandise2 pun mst dh start jual.hehe

    ReplyDelete

Say something... ^_^