Wednesday, June 19, 2013

Notty je kan!

Saya suka sangat lepak kat blog Dr Notts.
Macam mana boleh terjerumus ke blog Dr ni, saya pun kurang pasti.
Tapi memang sempoi lah Dr Notts!
Mula-mula terhinggap, saya rasa entries dia sempoi,lawak,ringkas,ntah hape2 n gila2.
Lalu saya tersangka dia muda belia remaja remaji lah.
Rasa wah,kagumnyaaa,muda2 dah pangkat Dr.
Tapi,opps,sangkaan meleset! Saya tersalah sangka!
'Jangan cepat memandai nk sangka-menyangka'
Walau begitu, selepas kebenaran terbongkar,
saya tetap pergi melepak2 di blog beliau. Pergi lah jugak!
Sebab saya kagum. Saya pun nak hidup sempoi macam tu jugak.
All the best Dr Notts!

2 comments:

  1. Akak pun baca jugak XD. Tp sejak Dr. dah balik Malaya,lama xjenguk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Jaja! Lama xdgr khabar nih,rindu pulaks! Kabare?? Bila nk fly kak? Alaaa,story mory la kak,emel ke..hihi btw,Dr ni mmg sempoi betol lahh. Kadang2 tergelak sorg2 dgn entry beliau.

      Delete

Say something... ^_^