Saturday, August 24, 2013

Nampak matured ke muka tua? :/

Ramai orang kalau tak tahu usia saya yg sebetulnya,akan terkejut bila dapat tahu saya ni masih lagi muda belia(ke?)..sob..sob..T_T.. dan bila dah tahu mereka akan kata, 'bukan apa,awak nampak matured'...... Sebagai seorang anak gadis,walaupun brutal,tapi terkesima jugak bila orang cakap camtu...Iye,mungkin lah walau muda tapi kaya dengan pengalaman hidup...membuat kan saya ni nampak matured/memang matured ...Tak pun faktor sebagai anak sulung aka ALONG memaksa saya ni matured lebih awal dari usia...... tapiii..........Persoalannya,adakah nampak matured dan muka tua ni memaksudkan 2 perkara yang sama??? :/

p/s: hari ni first time redah pergi Shah Alam secara solo...Dr LCCT pergi KL Sentral, dari situ amik KTM Komuter..stesen komuter paling dekat dengan tempat yang nak pergi, wajib lah Padang Jawa...tapi...erm...boleh laju sikit lagi x? Dan boleh tak kalau tak payah nak umum2 destinasi sangat kalau masih 7-8 minit dari stesen? 2 minit dr stesen okei la...hehe..first time jugak naik Firefly kat Subang Airport. hehe..

No comments:

Post a Comment

Say something... ^_^