Skip to main content

Synergy Retirement Plan.

Program pencen + elemen kesihatan = Macam plan bagus je ni!!

Kalau ada yang biasa singgah ke blog saya, pasti akan perasan salah satu tab ' Products'.
Situ saya senaraikan produk-produk yang saya jual & edarkan. Ye lah, berniaga kan sunnah Nabi.. Baginda pernah berpesan, bahawa 9/10 dari rezeki-rezeki itu melalui perniagaan. Jadi tak salah saya bermula secara perlahan-lahan dalam bidang ni kan.

Dalam duk termenung, di mana anda lihat anda berada dimasa hadapan? Masih dengan rutin harian dengan bebanan kerja yang menimbun? Tapi dalam masa yang sama dibelenggu pelbagai hutang-piutang? Mana maw kawen? Mana maw beli susu anak? aahh, Pinjaman kereta? Pinjaman Rumah? PTPTN? MARA? Melancong?? ahhh!! Bila la nak hidup senang ni?? Takde maknanya.. Kalau tak usaha,mana nak berhasil kan?

Berbalik pada topik. Salah satu produk kesihatan yang saya senaraikan ialah produk dari Synergy Worldwide iaitu Pro-Argi 9 . Ia merupakan produk kesihatan dari United States. Telah menempa nama di peringkat antarabangsa, sedang bertapak dan berkembang di Malaysia, tak ragu-ragu ianya produk berkualiti tinggi. Kalau anda masih ragu, google aje lah tentang Synergy Worldwide ni. Di Malaysia, produk mereka turut diedarkan antaranya melalui individu perseorangan & Syarikat Medik Synergy.

'Plan persaraan melalui ansuran 3x' yang ditawarkan oleh Synergy Worldwide adalah seperti berikut:


Program persaraan bersama elemen kesihatan.



Nak jadi ahli senang,tapi nak bayar terus RM 960 tu mestila membebankan.. Oleh itu Program persaraan ini beri peluang untuk anda membuat bayaran melalui 3x ansuran mudah.

Anda hanya perlu mendaftar sebagai AHLI melalui bayaran 3x ansuran, bulan  pertama RM 500, bulan kedua, RM 230 dan bulan ketiga RM 230.



Dan tak semua benda di dunia datang percuma! Usaha la sikit.. Anda tentu tahu tentang plan insuran kan? Plan persaraan oleh Synergy ni pun lebih kurang macam tu lah. Anda hanya perlu memperkenalkan 2 orang ahli baru di bawah anda, dan anda berpeluang menerima komisen minimum RM 5,000 untuk setiap ahli baru (seumur hidup). Pasti korang ada kawan-kawan, sahabat-sahabat & ahli keluarga yang ingin membuat duit sampingan kan? Jadi tak salah la kita semua tolong-menolong antara satu sama lain. Sape tak mau setel hutang2 kan?! Dalam masa 12 bulan akan dapat tengok hasilnya. Tapi anda kena pastikan la, anda perkenalkan 2 orang ahli baru dan ahli di bawah anda itu, perkenal kan lagi minimum 2 ahli-ahli baru. Pakat-pakat buat duit oih.



FAEDAH PROGRAM PERSARAAN INI:
1. Anda akan menerima produk kesihatan dari Synergy Worldwide yang berkualiti tinggi untuk dinikmati oleh anda & seisi keluarga.
2. Anda mencipta pencen simpanan untuk anda melalui pendapatan bulanan.
3. Hidup lebih sihat & ekonomi anda akan berkembang. (InsyaALLAH).


Tertanya-tanya macam mana duit ni dijana?? Mana ada main saham ke apa.. Camni, syarikat Synergy Worldwide ni, dorang memperuntukkan 55% pendapatan syarikat hasil jualan produk-produk kesihatan keluaran mereka di seluruh dunia sebagai dividen kepada ahli-ahlinya. Produk mereka pulak berkualiti dan diyakini ramai, seluruh dunia gitu. Ok la kan.

Bila anda mendaftar sebagai ahli, Synergy Worldwide akan menghantar produk Pro-Argi 9 kepada anda. Terpulang ke atas anda macam mana/ apa anda nak buat dengan produk tu. Boleh je guna untuk diri sendiri / keluarga. Atau pun nak ambil bahagian dalam penjualan produk, boleh anda syorkan & edar kan kepada pelanggan, RM 230 sekotak!  Dah tu, atau pun,paling malas lah,paling..kalau anda malas sangat nak fikir & usaha lain, guna sendiri pun tak mau, haa, buang aje lah produk tu. Yang pasti,duit akan masyuk!


Saya dah,keluarga saya pun dah. Jadi apa anda tunggu lagi?! Sertai keluarga Synergy Worldwide. Menabung untuk masa hadapan anda. Hanya 2 langkah mudah:

1.Daftar sebagai ahli untuk 'Program Persaraan melalui Ansuran 3x'.
2.Perkenalkan minimum 2 ahli baru untuk sertai program persaraan melalui Ansuran 3x setelah anda berdaftar.


Untuk mendaftar menjadi ahli:

email kan butiran peribadi anda seperti berikut kepada saya & saya akan uruskan pendaftaran anda. Setelah selesai,saya akan emailkan butiran anda sebagai ahli dan memberi sedikit tunjuk ajar untuk langkah selanjutnya. Jangan bimbang, maklumat anda akan dirahsiakan.



emailkan kepada fiqahazman_88@yahoo.co.uk 
 Subject: ' Program Persaraan melalui Ansuran 3x'

for much more details, check their page here, Retirement Plan

p/s: Usaha tu tangga kejayaan. Kita usaha, yang memberi rezeki tetaplah Allah s.w.t. (^__~)v ... psstt,target sebenar,nak balik 'kampung' sekerap mungkin sesuka hatiku...


Comments

Popular posts from this blog

Birdsnest Hostel in Hongdae

DISCLAIMER: BIRDSNEST HOSTEL HAS MOVED TO A NEW PLACE UNDER THE NAME OF 'THIS IS.. GUESTHOUSE'. THE NEW LOCATION IS JUST CLOSE BY. DROP BY ANY QUESTION.

It's May already. Been couple of months since my trip to Korea,  and I've been missing that country ever since.  Ahh,I need to go there again and stay longer and explore more! ^_^

So this post is gonna be about the Birdsnest Hostel,  that I stayed while I'm in Seoul.  It's my second hostel after Namu GH.
Owned and run by Mr DongUk Lee. It's a hostel that he just set up after coming back from his RTW trip.
We first arrived at the hostel without any reservation,on one cold day.. Luckily, DongUk  attended us. We asked whether any rooms available and he said yes.
Later he lead us to our dorm room.



We opted for the mixed dorm, 18000 won per person/night after 10% winter-discount. However, he told us to stay in the female dorm,with the same price. Thanks! Usually female only dorm a bit pricy,but he's so nice to let us.
Fo…

Going to YG Entertainment Building

What a trip to Seoul,South Korea without ever going to see   THE YG Entertainment HQ building for the YG stans?  Be it VIP,LUCKY 7 or BLACKJACK (just naming some),  even seeing the building itself brings joy & excitement to us,right?  Let alone being lucky enough to see the stars up close :D
Going to YG building almost becoming my daily routine,tehee.
*no, i'm not a sasaeng fans*  It's hard not to when you know where it is. Because,it's like,  "this is my only chance to see and experience the awesomeness first hand". Actually I had tried walking from Hongdae to Hapjeong too.  It's not too far though, yes, I did reached YG Building, but it's time & energy consuming. ^^  Best to go by subway or bus, or better taxi.  Haven't tried going by bus or taxi,just subway.  So,here it is.
Take subway Line 2 (Green). Off at Hapjeong Station, exit 8. It's about 5-10minutes from the station,depends on your pace. Hehe,like mine,I bet yours will be as lig…

UiTM MACHANG CAMPUS

*the main entrance,the admin building*
Hello! The semester is about to kick-off for some students, especially for those SPM-holders. So, as the senior student,I am, welcoming you guys to the Uni life! Please expect fun time learning,meeting and making friends, and great memories to be created as you go along this process.^^

If you happen to be accepted into UiTM Machang Campus,ahah! Then again,i welcome you! Allow me to simply explain about this campus.
UiTM Machang Campus is my current Uni.well actually it WAS my campus while i was doing my Diploma in Accountancy several years ago. After graduating, i was again accepted to further my study at this campus. ^^

It has been wonderful several years for me. Even though the campus is located quite far away from civilization, but that's the special thing about it! When i stated quite far,please do not expect anything like fast food restaurants or shopping mall or even supermarket. The most we have near the campus is 7-Eleven!! (^_~)
The…