Sunday, January 2, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011



selamat tahun baru 2011!

apa azam tahun ni?
yg tahun lepas punya dah tertunai ke semuanya?
hehe, saya berazam utk jd lebih baik tahun ni..

aish,tiap2 tahun pun itu je la azamnya.
tahun baru,mau jd lebih baik dr tahun sudah....


detik 1/1/11 terperap kat umah je,
smbut depan laptop je,
nonton KBS Drama Awards,
sambil2 live streaming MBC Gayo Daejun..
ahah, seronok jugak camtu.
kalau tahun yg sudah2,
slalunya dh di buai mimpi kul 12 tu,
itu pun kalo x countdown kat dpn tv..

pagi hari 1/1/11 pun duk umah je,
terperap saje..
sejak2 start practical ni,
perasaan utk kluar lepak2 dah kurang da,
rasa cm sgt b'harga dpt duk memerap kat umah..
cuma kdg2 ada la rasa nk hang out dgn kawan2 kan.


haa,lagi satu, pagi tu nonton satu hindi film tittled '3 idiots'.
film Aamir Khan.
waaaah, sgt seronok, few hours of watching sgt fun!
sampai kan dh ulang tgok 2,3 kali.
xsangka la citer tu sgt best!! *recommended*

well,
pape hal pun,
i wish we're gonna have a great & blessed year!

No comments:

Post a Comment

Say something... ^_^